Efektywne zarządzanie emocjami w biznesie
Korzyści:
- zwiększenie samoświadomości własnych emocji i ich kontrolowania
- poprawa efektywności działania i osiągnięcia wewnętrznej równowagi
- zwiększenie wiedzy dotyczącej inteligencji emocjonalnej, empatii i ich rozwijania
- rozpoznanie stresorów w pracy i umiejętność niwelowania ich negatywnych skutków
Program szkolenia:
- emocje a efektywność działania: związek emocji i napięcia z jakością i skutecznością realizacji zadań (prawa Yerkesa – Dodsona), znak i treść emocji a osiągane rezultaty
- Inteligencja emocjonalna a rozumienie uczuć i emocji
- korzenie empatii i jej rozwój – empatia i etyka
- technika rozpoznawania własnych uczuć
- techniki rozwoju inteligencji emocjonalnej/ empatii
- podejście racjonalne a podejście emocjonalne – siły i obszary do rozwoju
- Świadomość emocji jako podstawowa zdolność funkcjonowania w grupie
- Inteligencja emocjonalna w pracy - trening umiejętności i praca na realnych sytuacjach które mają miejsce w codziennej pracy – przykłady sytuacji związanych z dużym nasileniem emocji u pracowników a nowe sposoby reakcji
- stres – różne sposoby rozumienia, rodzaje i objawy oraz konsekwencje stresu
- sytuacje i czynniki wywołujące stres, indywidualny wzorzec stresu
- stres zawodowy - sposoby radzenia sobie z powstałym napięciem i przeżywanym stresem (style, strategie i techniki redukcji stresu)
- praca na stresorach wynikających z charakteru pracy uczestników wynikających z ich doświadczenia
Liczba godzin: 16
Instytucje zainteresowane szkoleniem prosimy o kontakt:
- telefoniczny 22 497-57-69
- emailowy szkolenia@szkolenia.pl.edu.pl